(VIDEO) Amboi Uteh sedapnya ko duduk atas tu berangin2 ye…. Jangan kau lari dah lahhh,.Pemilik kereta MUNGKIN tak sedar..

Amboi Uteh sedapnya ko duduk atas tu berangin2 ye…. Jangan kau lari dah lahhh,.Pemilik kereta MUNGKIN tak sedar..

Jarang-jarang belaku bila kenderaan dah bergerak, kucing tetap duduk atas kenderaan tersebut. Tengok lah tu duduk atas kereta macam takde apa, selamba je walaupun dah berhenti, tapi jalan balik. Tapi tetap kucing tu tak turun atas bumbung kereta tu. Tak lari pun, masih duduk atas kereta. Mungkin owner kereta tak perasan ada kucing atas kereta.

Bila sudah namanya kucing, anda tidak boleh melarang apa yang kucing ingin lakukan termasuklah jika kucing jiran atau kucing liar ingin tidur di atas kereta atau motosikal anda. Lebih menyakitkan hati, jika pada keesokan paginya, anda dapat melihat sisa bulu atau kesan cakaran pada tempat duduk motosikal dan kereta anda. lebih parah lagi, jika kucing yang menumpang tidur di atas kenderaan anda itu mempunyai penyakit, maka anda akan dapat melihat lendiran, air liur dan kotoran pada kenderaan anda. Berikut adalah beberapa cara yang boleh anda gunakan untuk mengelak kucing daripada tidur di atas kereta atau motosikal anda. Pasang lampu di waktu malam, Letakkan penyapu lidi di atas kenderaan anda, Letakkan botol berisi air atau Alas kenderaan anda.

kesian kucing tu

ini sarkasss sudah jinakkk

Sumber : imuslimnetwork

Leave a Comment